sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Sulonen sunnuntai

Huomenta!

Sain kun sainkin itteni raahattua ylös kohtuullisen aikasin näin sunnuntaiaamuna, oikeastaan ei ollu vaihtoehtoja niin oli pakko nousta ylös, vaikka uni ois maittanutkin... Meille on tässä tänään tulossa poikaystävän sukulaiset viettämään poikaystävän synttäreitä ja heti kun oon julkassu tän blogikirjotuksen ryntään keittiöön leipomaan :) 

Kuva Ence Boo
Pistetään tää blogikatsaus liikkeelle ihanan Encen korujen esittelyillä. Tässä on hyvä esimerkki siitä kuinka paljon koruja sisäänsä toi meidän super ihana korurasia sisäänsä mahduttaa! Tästä kuvasta löytyy aika montakin meidän korua, kaikki on kyllä jo alessa myytyjä ihanuuksia, mutta mun omia suosikkeja on tuo oikeassa alanurkassa oleva musta hopeinen ketjuröykkiö joka on rannekoru sekä nuo muutamat euron rannekorut joiden tämän kevään tulemista odotan kyllä innolla! Oon pitäny niitä omia rannekorujani vaikka kuinka paljon, joten tänä vuonna joudun ostamaan niitä varmaan kahta kauheammin, haastan ehkä jopa Tracyn viime kesäsen määrän, olikos se 55 kappaletta? ;)
Kuvat Hello, stranger
Vitsi toi korvis on makee! Mun on monta kertaa pitäny kokeilla sitä, mutten oo vielä muistanu.. Mun mielestä koruissa pitäis olla enemmänkin tän kaltasia, missä on joku pieni juju, mikä tekee suht simppelistä korustakin erikoisen. Tykkään tässä korviksessa siitä, miten toi korvis näyttää kivalle kun hiukset on kiinni ja toi korvis näkyy kunnolla! Toi sormuskin on tosi huikee! Tää on hyvä esimerkki todella yksinkertanen malli voi kuitenkin olla todella näyttävä. Mallailin tätä sormusta sillon heti kun se uutuuslähetyksien joukosta osu silmiin, mutta toistaseks oon ainaki voinu jättää sen muiden ostettavaks :)
Kuvat White Trash Disease & White Trash Disease
Natalla on taas ollu käytössä meidän kauluskoruja ja voi itku, että tulee ikävä Nataa! Tällä viikollahan mimmi ilmotti jättävänsä blogin ennalta määrittelemättömälle tauolle. Koita ottaa iisisimmin ja palaa sitte ku oot valmis, kyllä me lukijat ootellaan! Nata on kyllä ihan täydellinen likka käyttämään noita meidän kauluskoruja, nää näyttää melkein siltä että ne ois tehty just Nataa varten :)

Kuva No Fashion Victims
Kuva Focus on Fashion
Emmin blogissa arvottiin ystävänpäivän kunniaks sulosia Iphonen kuoria! Noi puput on musta hauska esimerkki siitä, että mikä jakaa ihmisten mielipiteitä. Toisten mielestä toi pupu kuori on ihan järkyttävä ja toisten mielestä se on todella ihana ja kolmansien mielestä se on niin järkyttävä, että se on jo ihana :D Kenenkään mielestä toi pupukuori ei oo ollu "ihan kiva". Edelleen musta toi moderni bestiskoru eli puhelimenkuoret on kyllä hauska idea :)

Myös Focus on Fashionin Salla oli saanu pienen ystävänpäivätervehdyksen Glitteriltä! Toi sydäntikkarin mallinen ponskaripaketti oli kyllä musta hauska lahjaidea ystävälle. Ja kellekkä se sopis paremmin kuin...

Kuva Colour Me
...No Colour Men Ialle kun se on itekkin niin sulonen! Colour Me on muuten eka blogi mitä oon alkanu oikeasti lukemaan! Siitä ei oo enään minkäännäköstä käryä, että miten mä Ian blogiin päädyin, mutta sitä tosissaan aloin seurailemaan ja myöhemmin on tullut mukaan vaikka mitä ihania blogeja ja osan lukemisesta on tullu jo luovuttua, mutta Ia on pysyny matkassa aikojen alusta asti :P

Kuva Nelliinan vaatehuone
Toinen blogi, jota oon lukenu pienen ikuisuuden on tietty Nelliinan vaatehuone! Oon Nelliinan tavoin mekkotyttö henkeen ja vereen ja oon aina arvostanu tota hänen mieluummin överit kun vajarit asennoitumista pukeutumisessa ;) Tämä laukku kun meille tuli uutuuslaatikossa tuli mulle heti mieleen Nelliina! Muutama päivä myöhemmin hän huuteli blogissaan mintunvihreän laukun perään ja mä vinkkasin tolle Reijalle että toi laukku on muuten ihan Nelliinan näkönen ja laitoin blogilinkin perään ja sain Reijalta vastauksen että no lähetä ihmeessä. No sehän aiheutti mulle jo pienet kriisit, että minä lähettäisin paketin Nelliinalle! Siis meikäläinen! 

No minä kävin sitte laittamassa paketin postin toimitettavaksi ja tässä jo muutama päivä tuli jännäiltyä ja kurkkailtua blogia vielä entistä suuremmalla innolla ja torstaina ruokkiksella sainkin Nelliinalta kiitos viestin <3 Hyvä etten pompannu ilmaan lukiessani sitä viestiä! :P Ja sitä kaikkea seuras nyt vielä yks mun tän astisen elämän kohokohtia, josta leijun pilvissä vielä pitkään; Nelliina on maininnu mut nimeltä sen blogissa!!! Siis iik ja apua ja kuinka siistiä ja upeeta ja mahtavaa! Okei nyt mä taas koitan rauhottua ;) Terkkuja vaan vielä vaatehuoneen suuntaan jos satut tätä lukemaan, oot ihan huippu mimmi<3

Mä karkaan nyt leipomaan ja toivotan teille oikein leppoisaa sunnuntaita!

<3:llä Viivi

2 kommenttia:

  1. tällä ollaan! enemmä hengissä ku koskaan :D

    VastaaPoista
  2. Huomasin vasta nyt Nata sun kommentin mutta oikein ihanaa että oot taas takasin!!! :D<3 Ja kiva että kävit täällä vierailulla :)

    VastaaPoista