maanantai 11. helmikuuta 2013

Lahjavinkkejä

Heippatirallaa!

Tässä ois muutamia vinkkejä mitä vois ostaa niille parhaimmille kavereille ystävänpäivälahjoiksi. Kasasin tämmöiset korurasiat täyteen neljän tämän kevään isoimman trendin tyylejä mukaillen. Korurasia itsessäänhän on joka tytön unelmalahja, ja mikäs sen parempi paikka säilyttää kaikkia niitä ihanuuksia kuin iso korurasia. Kun korut on siististi rasiassa esillä, niin niitäkin tulee käytettyä useammin :) Mutta eiköhän mennä itse asiaan!






Ensimmäisenä trendinä on mun oma kestosuosikki rock! Pääkalloja, niittejä, asennetta!
Noi ketjuaurinkolasit oli meillä myynnissä jo viime keväänä ne loppui kesken, joten nää on takuuvarma hitti myös tänä kesänä! Musta on aika siistiä, että tommoiset vähän erikoisemmatkin jutut joita näkee supertähtien yllä rantautuu ihan kenen tahansa budjetille sopivana mallina tänne Suomeenkin! Näiden lasien takaa voi kuvitella olevansa supertähti ;)






Kauluskoruja on näkynyt paljon myös Suomen blogirintamalla, joten miksei myös sun kaverilla? Mulle on käynyt nyt vähän silleen, että en oo pahemmin noita kauluspaitoja omistanut, mutta kauluskorujen inspiroimana oon ostanut muutamankin kauluksellisen vaatteen ja vielä olisi ostoslistalla epäsymmetrinen ja läpikuultava värillinen kauluspaita… :P

Voihan viikset! Viiksikorut ylipäätään on ollut jo muotijuttu jonkun aikaa, ja ne on myös mun omia suosikkeja! Oli hauska kun ekaa kertaa näin noi pinnit niin mun työkaveri sano, että mä arvasin että sä haluut ne! No pakkohan mun oli ne ostaa ;)





 En tiedä onko se vaan tämän kesän trendit, mutta pääkallot on palannut takasin mun suosikkeihin! Pääkallot on ollu mun suosikkeja todella pitkään, mutta ehkä silloisen pääkallojen ylikäytön takia, mutta nyt on taas käyny niin että oon innoissani pääkalloista! Ja kaikki lähti siitä värillisestä 3 euron pääkallohuivista minkä ostin meidän alesta…





Jos haluaa pelata varman päälle on kimallus aina muodissa! Mun omia suosikkeja on noi sydänkorvikset, tykkään kun sydän jää piiloon ja pitkä ketjuosa tulee näkyviin. Noissa korviksissa on just sopivasti blingiä käytettäväksi myös arkena! Kaikista sydänkoruistahan on vielä ystävänpäivään asti se -20% normaalihinnoista!

Statement-sormus tuo kanssa sitä särmää siihen perusarkiasuun ja niitä meiltä löytyykin monenlaista eri mallia! Mun oma suosikki on tuolla oikeassa alareunassa oleva kirkas iso sormus, mikä tuo mieleen lumihiutaleen! Myös toi pöllösormus on ihan huippu!





Noita rannekoruja missä on monta palloa peräkkäin ja musta nyöri välissä löytyy myös monissa muissa väreissä. Itse laittaisin yhden tommoisen blingiversion tuomaan sitä kimallusta arkisen koruröykkien sekaan! Juhlaan laittaisin muista koruista riippuen kaksi, ehkä jopa kolme samanlaista, mutta eriväristä korua kerralla.





Apua voiko olla enään sulosempia aurinkolaseja!? Voisin väittää, että nämäkin lasit myydään loppuun jo ennen kesää! Ite yhdistäisin nää johonkin värikkääseen kukkamekkoon ja paljaisiin sääriin… No palataan kuitenkin siihen faktaan, että ulkona tupruttaa lunta, joten saadaan hetki vielä odotella sitä kesää!





Mun omat suosikit on noi isot sormukset, voisin kotiuttaa ton mintun ja valkoisen version vaikka saman tien! Myös tota leveätä hopeista rusettirannekorua oon sovitellut haikaillen…
Tähän mennessä en oo vielä ihan kauheasti lämmennyt tuolle vaaleanlilalle, mutta voisin jo nyt lyödä vetoa että mulle käy niin kuin blogimaailmassa viime keväänä, eli kohta palvon sitä väriä. Oon nyt jo innostunut tosta alimman laatikon ketjurannekorusta missä on vaaleanlilaa… 





Kesä tulee vaikka ulkona ei siltä näytäkkään…  Nää korut on jopa niin hehkuvia, että ehkä näistä saisi näin talviaikaan sen tarvittavan d-vitamiinin? Ai eikö? No kyllä nää nyt silti mieltä piristää ja pistää hymyilyttämään :)

Meille on taas tullut monta uutta mallia bestiskoruja! Mikä olisikaan parempi aika ostaa sen parhaan kaverin kanssa ne bestiskorut kuin nyt vaikka ystävänpäivän kunniaksi! 
Bongatkaa muuten kuvasta mun kädet ja canonin hihna ;)





Kirkkaat värit on valtaamassa myös hiustuotteet! Kuvasta löytyy hiuksillekkin hellävaraiset puhelinjohto-ponnarit jotka ei jätä sitä raitaa, mitä normaali ponnari jättää kun on pitänyt ponnaria koko päivän päässä!  Noi toiset neonväriset on haircuffeja, mitkä laitetaan ponnarin päälle tuomaan vähän särmää siihen perusponnariin!





Ja loppuun vielä ihan mielettömiä rannekoruja kesämekkojen kanssa pidettäväksi! Noita pääkalloja oon miettiny jo pitemmän aikaa, haluaisin pitää kerralla vähintään kolmea samanlaista ranteessa, niin en oo vielä sijottanut niihin :P Ja nyt kun noita pääkalloja tuli vielä mustana mun himotus on noussu entisestään... Myös noita peace-rannekoruja on ton oranssin ja pinkin lisäksi mustana ja nekin näyttäis kivana yhdessä, tai ehkä erikseen muitten korujen seassa. 

Hetki sitten sanoin, että ihanaa kun on se aika vuodesta kun tulee paljon ihania uutuksia, mutta nyt houkutukset rupeaa kasvamaan liian pahoiksi mun pankkitilia aatellen joten saanko vielä perua sanani? :D No ei vaan, on se ihanaa kun tulee vaikka mitä uusia koruja, on aina se jouluaatto kun pääsee purkamaan sitä uutuuslaatikkoa ;)

Mulla on viime aikoina ollu niin kiireistä, etten oo kerenny miettimäänkään mitään ystävänpäivän viettoa, saa nähä keksitäänkö ton poikaystävän kanssa jotain, viime vuonna käytiin ainakin yhdessä syömässä, ehkä tänäkin vuonna siis! Joko te ootte ostanu ystävänpäivälahjat ja miten ootte aatellu viettää ystävänpäivää? 

<3:llä Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti