perjantai 8. helmikuuta 2013

Gossip Girl ;)

Heippa taas!

Se ois taas aika jakaa kuvia siitä miltä oon tänään näyttänyt! Tänään oli taas vähän juhlavampi fiilis joten päälle päätyi helmeä ja strassia mustan pitsimekon kaverina. Tämäkin asu on hyvä esimerkki siitä mitä tää duuni Glitterissä on tehnyt mulle, oon ollut töissä Glitterissä nyt reippaan vuoden ajan ja en todellakaan oo ollu mikään blingi-ihminen silloin kun alotin työt! Kaikki mun vanhat kaverit ois varmaan nauranu jos oisin kertonu, että käytän ihan normisti arkenakin strassikoruja... Tai sitte kukaan ei loppupelissä ois ollu yllättyny kun mun päällä on nähty millon mitäkin :D Musta vaan itestä ainaki tuntuu toi blingiin hurahtaminen kuitenkin semmoselta uudelta jutulta. Helmista nyt oon tykänny aina vanhojen fifties-mekkojen parina, mutta sillonkin mulla on aina ollu kaikki helmikorut lainassa äiskältä. Jotenkin kummasti mulle on kuitenkin ruvennu kotiinkin asti kertymään tota blingiä ja helmeä...


On niitä ihmisiä kenen mielestä hiuspannat vaan puristaa ja on muutenkin epämukavia ja sitten on minä joka en osaa olla päivääkään ilman hiuspantaa tai hiuskoristetta. Varsinkin lyhyempien hiusten kanssa toi panta on niin näppärä, laittaa vaan pannan päähän ja se on siinä! Vähän pörröttää hiuksia oman mielen mukaan ja voilá, näyttää siltä niinkun oisit käyttänyt enemmänkin aikaa hiustenlaittoon kun vaan sen 2 minuuttia (no sanotaan 12 minuuttia niin on tarpeeks aikaa varattuna siihen, että valitsee sopivan pannan;) 

Myös tää kaulakoru on yks mun uusia suosikkeja! Tiiättekö sen tunteen kun joskus haluisitte laittaa jonkun tietyn korun jonkun tietyn vaatteen kanssa, mutta sitte se kaulakoru onkin liian lyhyt tai pitkä eikä säätöketjun käyttäminenkään auta, no tässä on ihan huippu toi idea että ketjun sijaan tossa kaulakorussa onkin satiininauhat jotka voi solmia haluamalleen korkeudelle! Kuinka näppärä idea!


Korvissa mulla oli tämmöset helmi-ihanuudet, joista mulle tulee heti mieleen vanhat 50-luvun korvikset ja oikeastaan tarkemmin vielä vanhojen hollywood filmitähtien korvikset! Nää todella klassisen upeet korvikset ja nämä korvikset korvassa on todellakin naisellinen olo! Nää on just semmoset sopivan kokoset, näyttävät mutta ei liian massiiviset. Ja aina sitä nyt vähän blingiä saa arjessakin olla ;)


Ranteessa mulla on jo todella useasti viihtynyt kuvassa näkyvä kahen yhdistelmä rannekoruja. Huippua on sekin että tässä helmirannekorussa on mahollisuus laittaa toi lukko kahteen eri renkaaseen kiinni, joten mäkin saan ton pysymään mun ranteessa! Mulle on moni rannekoru vähän liian iso ja sitten ne jää epämiellyttävästi pyörimään ranteessa, mutta ei tää malli! Ja tykkään myös tosta pienestä sydänkoristeesta mikä siinä on lisänä. Pelkkä helmirannekoru ois yksinään kuitenkin vähän tylsä, mutta hetti kun siihen laitetaan kaveriks vähän blingiä niin johan kelpaa! 

Näyttääkö siltä että mun sormessa ois vaan yksi sormus? No niin näyttää, mutta oikeesti siinä on kolme erillistä sormusta, hauska silmänkääntötemppu siis. Näitä voisi siis pitää kaikkia vaikka eri sormissa tai eri aikaan, mutta eniten ite tykästyin vaihtoehtoon missä on noi kaikki kolme käytössä kerralla. Keskimmäisessäs sormuksessa oleva timantti on sen verran isompi jotta noi kaksi muuta sormusta jää siitä vähän kauemmaksi ja siten muodostaa pienen raon sormuksien väliin, mikä tuo taas oman jujunsa näihin sormuksiin :)



Lopuksi vielä kuvassa kaikki käytetyt korut! Piti vielä mainita Gossip Girl-fanina kuinka tykkään tosta hiuspannasta! Musta toi hiuspanta vois kuulua etenkin ekojen tuotantokausien Queen Been päähän vai mitä sanotte? Mites onko siellä muita GG-faneja vai oonko ainut joka on seurannu intohimosesti Serenan ja Blairin vaiheita? Mäkään en yleensä oo innostuntu tollasista sarjoista, mutta jotenkin koukutuin siihen sarjaan silloin kun mun poikaystävä oli armeijassa enkä osannu mennä ajoissa nukkumaan niin päädyin tuijottelemaan telkkaria yömyöhään asti ja subi näytti ekan tuotantokauden jaksoja myöhäisillassa uusintana, jotenkin vaan huomasin olevani viikko viikon jälkeen aina samaan aikaan telkkarin ääressä... Seuraatteko te mitään telkkarisarjoja vai katteletteko enemmän vaan elokuvia?

You know you love me
XOXO Gossip Girl
eiku...

<3:llä Viivi ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti