sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Tyyliä pääsiäissunnuntaihin

Heippa hanipööt!

Se ois taas sunnuntai ja viikkokatsauksen aika! Toivottavasti ootte kerenny rentoutua ja nauttia pitkistä vapaista, itsehän olin tosin eilen töissä ja tänäänkin oon ollut porukoita auttelemassa niin hommiahan tässä on joutunu tekemään! Mutta siirrytään vähän rennompaan meinkiin tän postauksen jälkeen ja huomenna lupaan ottaa kaiken irti vapaapäivästä!

'
Kuva Auroran Henkarit
Aina yhtä tyylikkäällä Auroralla on käytössä Max Miniin kuuluva peilipintanen laukku, joka kiiltelee ihanasti tässä kevään valoilmiössä jota ainakin minä oon jo ootellu saapuvaksi! En tiedä onko kyseessä vaan meikäläisen muumirakkaus vai näkeekö joku muukin tässä Auroran asussa ripauksen pikku myytä? En oikeestaan ees ite tiiä mistä se mielikuva tulee, kaipa se on tuo a-linjaisen raitatakin ja mustien sukkahousujen yhdistelmä. Näyttää meinaan aika hyvälle, mä niin haluaisin jonkun raidallisen mekon itelleni!
Kuva Si Moda
Myös Si Modan Caseyllä on kuvissa hänellä ahkerasti käytössä ollut sama Max Minin laukku täysin erilaisessa stailauksessa. Tää asu on sarjassamme semmonen etten usko tällästä mun päältä löytyvän, mutta vitsi että näyttää hyvälle! Voi kesä ja lämpimät ilmat tule jo! Oon ehkä viimeset 3 vuotta havahtunu siihen shortsien ostoon aina liian myöhään niin ettei niitä sopivia kokoja oo enään jälellä niin nyt voin kerrankin kertoa että vihdoin!! Nyt mulla on punaset ja mustat perussortsit kaapissa oottamassa kelien lämpenemistä. 
Kuva More To Love
Mimmillä on käytössä meidän puiset korvikset sekä kaulakoru. Peace-merkki näyttäis olevan edelleen myös tänä kesänä kova juttu, sillä tosi paljon näkyy olevan noita hippivivahteita vaatteissa ja asusteissa! Glitteriin on saapunut jo todella monenkokosia ja värisiä hiuskukkia ja uutena juttuna on myös semmosia kukkapantoja minkä sisällä on rautalanka, minkä voi tarvittaessa kieputtaa myö vaikka nutturan ympärille tai miksei vaikka myös letin sekaan! Mimmiltä aion myös pölliä ton maksimekon käytön! Viime kesän loppualennuksista ostin itelleni muutaman maksipitusen mekon, mutten vaan kerennyt käyttää niitä kovinkaan pitkään ennenkuin syksy muuttui talveksi, joten sitäkin suuremmalla innolla oottelen niitä lämpimämpiä kelejä saapuvaksi. Pitkään hannasin sitä ettei maksimekot sovi lyhyille, mutta päätin olla välittämästä lopuistakin pukeutumissäännöistä, tärkeintä on se, että pukeutuu niin että itse viihtyy ja itsestä tuntuu hyvälle ja se fiilis onkin se tärkein osa sitä puketumista :P

Kuva Starry eyes
Pyöreät aurinkolasit tekivät ensimmäisen kerran tuloaan jo viime vuonna, mutta nyt näyttää tosissaan siltä, että myös täällä Suomessa on ymmärretty pyöreiden lasien ihanuus! Aurinkolasit on mulle se yksi harva asuste mitä mulle ei oo kertynyt ihan älyttömästi, koska oon pystyny perustelemaan, että koska oon ilman silmälaseja lähes sokea ja tavallisten aurinkolasien alle tarvin aina piilarit ja koska mulla on loppupelissä todella harvoin piilarit päässä, tällä hetkellä mulla ei oo ollenkaan piilareita varastossa! Onneks aurinkolaseja voi aina sovitella ja kokeilla, ja usein kannattas kokeilla mahdollimman monenlaisia arskoja löytääkseen ne parhaimmat mitkä sopii itselle. Aurinkolasien suhteen moni on muuten ihan liian kriittinen! Mitäs sitten jos näyttää kesällä vähän hassulle aurinkolasien kanssa, pistää vaan vastaantulijat hymyilemään ja ei se nyt kovin huono juttu oo!


Meillä oli tän viikon tiistaina tosissaan blogipalaveri Helsingisssä Glitterin toimistolla ja ostin junamatkalle lukemiseksi uuden Tyyli.com lehden, ja sieltähän löyty vaikka mitä meidän tuotteita! 
Ensimmäisenä silmiin osu lehden alkupuolelta löytyvä kutsu meidän uuden hiusoppaan julkaisubileisiin kaikkiin Suomen Glittereihin 11.4 alkaen kello 16! Kuvassa näkyvien kampauksien ohjeet tulevat lyötymään meidän uudesta ja upeasta kampausoppaasta, joten 11.4 eteenpäin tervetuloa noutamaan omanne pois!


Pyöreät kaksväriset aurinkolasit on meidän uusimpia aurinkolasimalleja! Tätä mallia tuli myös musta hopeisena ja nekin on aika tyylikkäät! Lehden sivuilta löytyy myös toiset pyöreät aurinkolasit ja nämä vaaleat onkin samaa mallia yläpuolella olevan kuvan Starry eyes- blogin pitäjän mustien aurinkolasien kanssa! Pyöreet aurinkolasit tulee olemaan niin iso juttu tänä kesänä, sanokaa mun sanoneen :D Mulla on yks maksipitunen oranssi-keltasävynen mekko ja haluun ehdottomasti kokeilla sen kanssa kukkapantaa sekä just noita pyöreitä laseja!


Mademoiselle Pigalle blogia pitävä Irene Naakka esittelee lehdessä pukeutumistaan kuukauden ajalta. Irene oli käynyt reissussa lämpösemmissä maisemissa ja voi vitsi että taas näyttää hyvälle tuo auringossa kiiltelevä Max Minin clutch! Varsinkin tässä kuvassa tulee hyvin esiin tuon laukun peilipinta, joka heijastelee upeasti karuja maisemia!

Lehden sivuilla vilahtaa myö ihana Krista Siegfrids, jolla on yllään meidän helmirannekoruja. En vois enempää olla toimittajan Irene Naakan kanssa samaa mieltä siitä, että Kristan kaltaista "purkkapopparia rooliasuineen Suomeen onkin kaivattu." Mun mielestä suomalaisten pitäis ehdottomasti leikitellä pukeutumisen ja asustamisen kanssa enemmän! Ehkä Kristasta tulee euroviisuvoiton myötä koko Suomen kansan puketumisen idoli ;P


Neonvärinen tähtikaulakoru löytyy käytöstä Ence Boolta esimerkiksi tästä postauksesta. Tota samaa kaulakorua on myös mustana ja pitkät roikkuvat korviksetkin löytyy samaa sarjaa mustana ja pinkkinä.
Niittirannekorut on musta edelleen ihan huiput ja niistä kirjottelinkin jo kun listasin mun rannekorusuosikkeja tässä postauksessa. Rusetit on aina yhtä sulosia ja tuo vähän söpöyttä asuun kuin asuun! Hauska pinkki läpikuultavaa muovia oleva rusettihiuspinnin materiaali tuo sopivasti kontrastia rusetin söpöyteen ja varmasti piristää sitä arkista kampausta!


Tyyli.comin lehdestä löyty myös muutamat herkut mitkä löytyy tällä hetkellä hurjasta -75% alennuksesta! Neonkeltaiset kaulukset on ihan huipputrendikkäät nyt, koska niissä yhdistyy tulevan kesän neonmuoti sekä piristävä kaulustrendi! Art Decoon kuuluvat vihreä tupsukorvikset kuuluvat myös nyt aleen ja houkuttelevat mua entisestään! Oon aina tykänny vastaväreillä kikkailusta ja voisin kuvitella että vihreät tupsukorvikset sopis punasen tukan kanssa. Mun on pakko sovittaa niitä heti tiistaina kun oon taas takasin töissä! Jannika B esittelee hänen omistamat myös Art Deco-trendiin kuuluvat mustahopeiset korvikset, jotka neidillä on yllään hänen "Kaikki rohkeus" levynsä kannessa.


Mites teidän pääsiäinen on sujunut? Mä oon ollu yllättävän tehokas nyt pääsiäisen ajan; vaikka nukuinkin ne 12 tunnin yöunet torstain ja perjantain välisenä yönä.... :D Huomiselle vähän suunnittelin taas pitkään nukkumista ja kaappien siivoomista, sellanen kevätsiivouskärpänen on kyllä purru meikää, että intopuhkuen siivoan kaappejani mikä on hyvinhyvin erikoista! :P Kävittekö muuten munajahdissa lähimmässä Glitterissä ja löytykö munaa? Mulla ainakin oli niiin hauskaa jemmailla niitä munia ja mulla oli varmaan typerä virne koko päivän ajan päällä kun naureskelin munan etsijöiden keskittymistä :P

<3:llä Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti