sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Normisunnuntai

Heippatirallaa!

Tässä ois nyt vähän koontia Glitterin tuotteistä tällä kertaa kahen viikon ajalta kun viime sunnuntaina jäi väliin kun jouduin yllättäen viettämään melkein viikon peiton alla sairastaessa. Nyt oon onneks jo ollu muutaman päivän elävien kirjoissa ja homma luistaa taas. :)

Kuva MouMou
MouMoun Iinalla on käytössä meidän upea hiuskoriste, jota en oo ees aatellu käytettäväks näin! Tässä koristeessa on siis kaksi kampaa ketjujen molemmissa päissä, joten se on erittäin monipuolinen tuote hiusten koristeeksi. Tätä löytyy kultasena ja hopeisena ja valikoimissa on myös 3 eri metallisävyssä oleva ketju minkä joukossa on myös timantteja. Oon ite aatellu tän ketjun korostamaan toispuoleista kampausta tai nutturan kaveriksi, mutta vasta näin tän ketjun sekoitettuna kokonaan kiinniolevan hiuksen sekaan ja seki näytti tosi kivalle!

Kuva Uino
Uinolla on käytössä toi meidän earcuff, jota mä tykkään ite kanssa pitää sillon kun hiukset on kiinni niin se earcuff tulee esille. Usein teen myös toispuoleisen kampauksen, jolloin tykkään korostaa hiusten toispuoleisuutta vielä earcuffilla. Oon tykänny käyttää earcuffeja varsinkin sen jälkeen kun otin toiset reiät molempiin korviin niin voin pitää isoja näyttäviä korviksia earcuffien parina :)

Kuva Maria L.
Marialla on käytössä meidän kultainen upea ja näyttävä sormus. Tämä kultainen sormus kuuluu meidän Romantic Light trendiin, jossa on paljon pastellivärejä, kultaa sekä muutenkin hempeitä koruja. Tykkään tässä sormuksessa siitä, että vaikka se on kooltaan iso sormus ei se kuitenkaan ole liian massiivinen sormuksen "kolojen" ansiosta. Sormus on malliltaan pikemminkin kevyt kuin yhtään liian raskas.

Kuva Hello, stranger
Iinalla on käytössä supersuosittu piikkikaulakoru, joka on vilissyt monessa muussakin blogissa. Niitit on kyllä tämän kevään ja kesän yksi muodikkaimpia trendejä ja koska ite oon aina menny more is more periaatteella niin näyttää ihan mukavalta kun vaan yksi koru on se asenne statement koru ja pitää muut korut vähän hillitympinä. Oon aina pitäny korua aina pääasiassa pukeutumisessa, enkä oo oikein koskaan tullu kokeilleeks sitä, että se koru näkyisi vain osittain, pitääkin ensi viikolla kokeilla!

Kuva Little bit vain
Ihanalla Senjalla on käytössä meidän huippusuosittu niittilaukku joka löytyy varmaan myös aika monelta myyjältäkin ;) Mä ite passasin tän laukun kohalla, mutta oon kyllä kerenny kotiuttaa aika monta meijän laukkua mun kohta 1,5 vuotta kestäneellä Glitter-myyjän taipaleella. Nyttekin oon jo pitkään katsellu yhtä mustaa peruslaukkua, joka ois aika näppärän kokonen, mutta koska en vielä oo raaskinu luopua mistään mun vanhasta laukusta niin se saa vielä toistaseksi oottaa. Oon päättäny, että mun pitää koittaa luopua aina jostain ennenkun ostan jotain vastaavaa uutta tilalle, en tosin vaan tiiä että kuinka tää päätös taas pitää... :D 

Kuva More To Love
Mimmillä on käytössä yhet mun tän hetken omista suosikki korviksista! Sulathan on myös trendikkäitä tänä keväänä ja kesänä ja näissä on taas jotain uutta. Näissä on pienen pienet sulta pitkän ketjun päässä, ja tykkään erityisesti siitä miten ne sekottuu hiuksien sekaan tai mun omien hiusten tapauksessa ketjut sekoittuu hiuksin ja sulat näkyy kokonaan :) Näitä on saatavissa näitten mintunväristen lisäksi myös persikkaisen sävyisenä sekä mun omana suosikkina; aina yhtä varmana mustana!

Kuva More To Love
Mimmillä on tällä viikolla ollu esittelyssä noi meidän ihan huiput puhelinjohtoponnarit! Nää on hiuksille todella hyvät kun se hius asettuu ton puhelinjohtoponnarin koloihin, eikä näin ollen rasita hiuksia samallalailla kuin tavallinen ponnari. Niiden kolojen ansiosta ei jää semmosia raitoja hiuksiin mitä normaalisti jää jos pitää tavallisen ponnarin koko päivän päässä. Nämä ponnarit on pitkään ollu suuressa suosiossa Aasiassa ja nyt meille on vihdoin tullut niitä, mm. Saara Sarvas on suositellu näitä ponnareita!

Anna 9/13
Anna-lehteen oli valikoitunut useampikin meidän tuote! Rannekoru sekä kaulakoru kuuluvat meidän Art Deco -trendiin, joka on edelleen -30% tarjouksessa :) Ja rannekoruhan on sama mikä löytyi Diandran ranteessa Uuden musiikin kilpailun finaalissa! Korvikset on samaa sarjaa tässäkin postauksessa vilahtaneessa Hello, Strangerin Iinalta löytyvän kaulakorun kanssa.

Mites teillä on viikko menny? Ootteko nauttinu auringonpaisteesta?
Tällästä tällä kertaa, palaillaan taas viikon päästä samoilla asioilla :)

<3:llä Viivi






1 kommentti:

  1. Yea that head piece is totally incredible! I love it!

    http://www.puhutkoenglantia.com/

    VastaaPoista