sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Aurinkoinen sunnuntai

Moikka!

Se ois taas sunnuntai ja viikkokatsauksen aika! Viikko on taas menny hurjaa vauhtia ohi ja paljon on kerenny tapahtumaan viikon aikana myös blogimaailmassa! Eiköhän katella tän viikon saldoa :)

Kuvat Hello, stranger
Tää kuva kertoo hyvin siitä millasta on olla töissä Glitterissä... Tulee niin paljon kaikkia siistejä juttuja myyntiin, että aika usein sitä sitten "joutuu" työpäivän päätteeksi shoppailemaan niitä omia suosikkeja omaksi. Se on aina vähän eri asia jos käy tekemässä jonkun shoppailukierroksen ja joku juttu jää vaivaamaan, mutta sen yleensä kerkeää unohtaa muutaman päivän sisään, mutta ei onnistu jos oot töissä näinkin ihanassa liikkeessä, koska sä tuijottelet silittelet ja sovittelet joka päivä niitä ihanuuksia eikä niitä millään voi jättää kaikkia sinne myymälään :P Voisin kuvitella että myös vaatekaupoissa ja muissa vastaavissa liikkeissä työskentelevät jakavat tän ajatuksen mun kanssa... :D

Kuva Uino
Ihanalla Uinolla on käytössä samat aurinkolasit mitkä tuosta ylemmästäkin kuvakollaasista löytyy ja ne on kyllä mustakin aika hyvännäköset! Mulla tosin rajaa tota aurinkolasien määrää nää pakolliset silmälasit, mutta kesällä piilareiden kanssa menee tietty sitte myös aurinkolasit ilman vahvuuksia. Ehkä just sen takia mun aurinkolasit on ehkä ainoot asusteet mitä mulla ei suuria varastoja himassa. Kerrankin osaan olla järkevä jonkun asusteiden omistamisen suhteen :D Katellaan niitä aurinkolasien määriä sitten taas kun se kesä on vähän lähempänä...

Kuva Uino
Uinolla on ollut tälläviikolla käytössä myös tää tosi makee sormus! Tätäkin oon monesti sovitellu, mutta vaikka tääkin on näyttävä sormukseks tää on ehkä liian yksinkertanen mun makuun, mutta varmaan just siks tää on ollu monen muun suosikki! Toimii varmasti monella lailla yhdistettynä juuri yksinkertaisen mallinsa vuoksi. Tälläsellä sormuksella saa varmasti lisää asennetta asuun kuin asuun :P

Kuva Ence Boo
Ja kun tuli se asenne puheeksi niin Enceltä sitä löytyy jos joltain! Molemmat käytössä olevat kaulakorut on meiltä Glitteristä ja tuota siipikorua oon itekkin ihaillu moneen otteeseen. Tuon korun siipien väri näyttää pikkuisen vaihtelevan siitä miten valo osuu siihen; jossain valossa se näyttää pelkästään hopeiselta mutta sitten taas joissain siinä näkyy kuvan tavoin pieniä väriläiskiä! Meikä tykkää! Kaulasta löytyvästä tähtikorusta löytyy värillisen lisäks musta versio sekä pitkät roikkuvat korvikset samaa sarjaa mustilla tai pinkeillä tähdillä koristeltuna! 

Kuva MouMou
Ihanalla Iinalla on päällään todella onnistunut Ihmemaa Ozin Theodora noidan stailaus! Iinalla on ranteissa kauluspaidan hihoja koristamassa Glitterin rannekorut. Tykkään sikana tosta ideasta ja tätä aion kyllä kokeilla itekkin, ainut vaan että mulla ei oo ihan perinteistä kauluspaitaa ollenkaan mun vaatekaapissa, mutta koska mun vaatekaappikin pursuaa liitoksistaan niin luulen että sieltä löytyy joku sopiva tähänkin testiin! Tää koko asu on hyvä esimerkki siitä kuinka pienillä yksityiskohdilla on todellakin merkitystä :) Tää rannekoru näkyy muuten Hanskin tän postauksen kolmannessa kuvassa vähän paremmin!

Me Naiset 10/2013
Aina yhtä ihanalla Ellen Jokikunnaksella on Me Naisien kansikuvassa Glitterin kaulakoru käytössä. Tässäkin nähdään taas hyvä esimerkki siitä kuinka less is more, vaikka mä tuskin tuun ite sitä oppimaankaan, mutta koska tän asun ainut koru on näyttävä kaulakoru saa se kaiken ansaitsemansa huomion ilman kilpailijoita. Sama kaulakorun löytää muuten meidän Sadun tästä postauksesta täysin erilaisella stailauksella!

Kuva Leena Koskela/Ilta-sanomat
Perjantaina järjestetyssä Nuorten Hyväksi-illassa esiintyneellä Kristiina Wheelerillä on päässään meidän hiuspanta, joka löytyy myös Sadun tästä keijukaispostauksesta! Mitä enemmän meillekin on tullu noita kukkaispantoja sitä enemmän niistä innostun! Perus ensireaktiohan oli että liian söpöä mulle, mutta niin ne mielipiteet taas muuttuu... ;) Kunhan se kesä sieltä tulee niin aivan varmasti yhdistän jonkun tämmösen pannan johonkin ihanaan kukkaismekkoon. Jos ei malta oottaa kesää, voisi tämmönen panta mun mielestä toimia jonkun tosi simppelin vaatteen kanssa muiden todella hentojen korujen seurana.

Mulla oli pitkästä aikaa ihan vapaa viikonloppu ilman mitään suunnitelmia ja nautinkin siitä ihan vaan makailemalla sohvalla ja tuijotellen telkkaria. Tarkotushan mun oli toki vähän siivoilla, mutta jotenkin se nyt taas vähän jäi... Onneks mulla on vielä huomenna vapaapäivä ni kerkeen ehkä vähän ryhdistäytyä :P 
Mites teidän viikonloppu sujui, otitteko rennosti vai jouduitteko hoitelemaan velvollisuuksia?

<3:llä Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti