keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Voihan pöllö!

Hopsansaa!

Nyt on ollu niin kiireinen päivä ja kuvatkin on otettu semmosella tohinalla työpäivän jälkeen ettei oo meinannu kuvattavakaan pysyä perässä... Noo välillä tää elämä on tällästä :)


Pakko oli kokeilla tätä mun toistakin tällästä metallista ponnaria, minkä oon ostanu yli vuos sitten kun mulla oli vielä enemmänkin tukkaa päässä. Testasin tätä eilisen niittiponnarin inspiroimana ja eihän tääkään hullummalta näytä, laatikon pohjalta käyttöön siis! Hullulta näyttää sen sijaan rähjätäny ponnari työpäivän jälkeen. Ystäväni "Kake Kaukosäädin" kun ei viitsinyt mainita että tukka sojottaa jokaseen ilmansuuntaan eikä tää yks punapää muistanu vilkasta peiliin ennen kuvien ottamista... Noo ompahan lähempänä totuutta tämmönen vähän jo purkautu ponnari :P 


Korvissa on mun uudet lempparikorvikset! Kuka nyt ei pöllöistä tykkäis? Varsinkin kun niitten omistajakin on vähän pöllö ;) Meillä on ollu näitä jo pitkään kultasena ja oon miettiny että tuleekohan sille kultaselle miten käyttöä, mutta voi sitä onnenpäivää kun nää hetki sitten lenteli meille hopeisenakin! Tykkään siitä miten tää pöllö elää ihan omaa elämäänsä mun korvassa, liitelee välillä puolelta toisella ja hetkittäin pitää semmosen pienen sulosen kilauksen, ettei vaan omistaja pääse unohtamaan :)


Tässä vielä kuva vähän lähempää vähän tärähtäneestä pöllöstä :) On se vaan niin ihana! Tässä kuvassa näkyy myös paremmin toi mun hopeinen earcuff! Pitäis vissiin useemminkin siivoilla omia korulaatikoita kun niistä löytyy tollasia ihanuuksia!


Sormessa mulla oli yks maailman sulosimpia ellei sulosin rusettisormus! Joku tarkkasilmänen saattaakin jo huomata, että tää sormus on näkynyt täälläkin jo aikasemmin, tosin sillon vaan Tracyn postauksessa. Kyllä meillä on hyvä maku, ei voi muuta sanoa :P

Mites tykkäättekö te pöllökoruista? Tai rusettisormuksista? :)

-Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti