sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Eka päivän tyyli!

Moikka tyypit!

Ihan ekana voin kertoa että nyt muuten jänskättää! Mä en oo vieläkään ihan varma, että mihin kaikkeen sitä on ittensä tullu pistettyä likoon, kun tätä blogiasiaa rupesin Reijalle tyrkyttämään... Mun fiilikset tästä blogista vaihtelee ihan ääripäästä toiseen, kun mietin että kuin siistiä että just mä oon päätyny ihan aikuisten oikeesti tämmöseenkin juttuun mukaan, kun taas toisaalta hirvittää että voi apua mitäköhän tästäkin oikein tulee :D Keskiviikkona tosissaan istuttiin porukalla alas ja alko tää koko kertaheitolla konkretisoitua ja lopputulos on tässä just nyt!


Tältä mä oon näyttäny tänään! oon innostunu tosta mustan ja kullan yhdistämisestä viimeaikoina! Aikasemmin en oo ollu kovin suuri kullan ystävä, mutta tapani mukaan innostun kaikesta mistä oon joskus sanonu ettei koskaan ikinä mulle.  Hyvänä esimerkkinä oon hurahtanu isoihin strassikoruihin, oikein kunnon bling blingiin, vuos sitte en ois itekkää uskonu näkeväni kimaltevia koruja mun päällä.. :)



Oon aina ollu innokas seuraamaan blogeja, ensimmäisiä blogeja oon alkanu seuraamaan jossain siinä vuonna 2007, viimeistään vuonna 2008! Oon valehtelematta melkein siitä asti miettiny semmosta josko sitä joskus sais jonkun oman blogin kasaan, mutta aina syystä tai toisesta oon sitte kuitenkin aina hannannu. Ei oo ollu aikaa tai ideoita, en oo keksiny blogille nimeä tai aihetta tai jotain muuta vastaavaa. Nyt just mä kuitenkin ihan oikeesti naputtelen tätä postausta ja oon oikeesti painamassa julkaise- nappia!

Se on menoa nyt! Ja kaikille tervetuloa mukaan! :)

<3:llä Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti